Błąd

Patroni medialni i partnerzy, a „Pociąg do nieba”.

 

W związku z tym, że firma Archicom promując swój wynalazek w postaci „Pociąg do nieba” oraz imprezy z nim związane, zamieściła na swoich plakatach logotypy firm, które mają rzekomo być partnerami i patronami medialnymi całego przedsięwzięcia.


Postanowiliśmy to sprawdzić i zbadać przy okazji wiarygodność firmy Archicom. Jakież było nasze zdziwienie po nawiązaniu kontaktu z przedstawicielstwem firmy EMPIK w Warszawie, gdzie jak się okazało w/w firma odżegnuje się od wspierania oraz promowania inicjatywy „Pociąg do nieba”. Ponad, to nie ma nic wspólnego z tym przedsięwzięciem. 
Zatem jak to się ma do rzeczywistości? Skoro przez 2 lata firma Archicom chwali się na lewo i prawo tym, że EMPIK wspiera i promuje „Pociąg do nieba”? Jak to się dzieje, że plakaty z partnerem EMPIK "wiszą" na stronie Wroclaw.pl oraz firmy Archicom? 

Nie mamy podstaw, aby nie wierzyć firmie EMPIK. Zatem dużą wątpliwość pozostawia wiarygodność firmy Archicom. Podważa, to jej autorytet oraz autentyczność udziału innych patronów i partnerów „Pociągu do nieba”, których logotypy zostały umieszczone na plakatach.
Wnioski pozostawiamy czytelnikom.

Linki do stron z plakatami „Pociąg do nieba”
http://www.wroclaw.pl/pociag_do_nieba_nareszcie_wyrusza.dhtml
http://www.pociagdonieba.org/patroni.html